December 04, 2015

ORIFLAME eleo hair oil REVIEW*


If you know me, you know I get obssesed with hair oils and any products that makes my hair healthier in general. That is why I decided to share a review with you about the new Eleo hair oil from Oriflame. For the price of 8,49 you get 50 ml of the product, which is a super good deal, considering that it is on sale for the holidays. The colour of the oil is light yellow-gold and it is a bit more liquidy. I have very thich hair and for entire head I need maximum of two pumps. The texture is as I mentioned before liquidy and the most important fact for me is, that it is not greasy. So for instance if I decide to put a bit more product in my hair (just for a bit extra nourishment) I can, and my hair won't become greasy or oily. That is what I am looking for in any hair oil treatment. The packaging is plastic and it has a pump, which is super handy for me. Lastly I have to mention the smell, which is beyond amazing. It is so good that I must admit that none of the hair oils in my collection (which is not small at all) can't compare with it. Overall I think this is a great product and I highly recomend trying it. It is worth a repurches, no doubt. 

And also if you are looking for any presents, look into the new Oriflame catalog online, because they have some amazing looking perfumes for a really good deals. Because you just can't go wrong with a perfume, right?


Tisti ko me poznajo, vedo da sem obsedena z olji za lase, in na splošno s kakršnimikoli produkti ki mi pomagajo do bolj zdravih in sijočih las. Zato sem se odločila, da danes z vami delim objavo v kateri vam bom podala svoje mnenje, ko sem stestirala Eleo olje za lase iz Oriflame-a. Za ceno 8,49 € dobite 50 ml produkta, kar je zelo ugodna cena, sploh zdaj ko je znižan. Barva olja je svetlo rumeno zlata in sama tekstura olja je bolj vodena. Kar pa sploh ni slabo, saj tako porabite manj oljčka. Sama imam zelo goste lase in za celotno glavo porabim maksimalno dve pumpici. Samo teksturo sem že omenila, ampak najpomembneje pri tem olju pa je to, da las ne zmasti. Se pravi, če se naprimer odločim da bom na lase nanesla malo več olja (za še dodatno nego v zimskih mesecih) ga brez problema lahko, saj mi las ne zmastil. To je tudi prvi in najpomembnejši pogoj, ki je pri meni zelo pomemben pri izbiri dobrega olja za lase. Embalaža je plastična, olje pa doziramo s pumpico, kar je seveda zelo praktično in priročno. Na koncu pa vam moram omeniti še vonj olja, ki je naravnost fenomenalen. Res diši tako omamno, da moram priznati, da najbolj izstopa v moji zbirki olj za lase, ki pa sploh ni majhna. Na splošno sem z Eleo oljem zelo zadovljna in vam priporočam da ga preizkusite. Brez dvoma je vreden ponovnega nakupa.

Na koncu pa samo opomnik. Če slučajno še niste opravile vseh božičnih nakupov, vam toplo priporočam da si pogledate Oriflame katalog na spletu, ker imajo cenovno zelo ugodne parfume v  noro lepih embalažah. Poleg tega parfum ni nikoli slabo darilo, kajne?

No comments:

Post a Comment


Thank you so much for reading. I love your comments and read each and every one.